főzzünk családilag

egy család vacsorái

Pap Tibi vendégségbe jön,

2017. március 13. 13:27 - kmmarcell

avagy a vasárnapi robot :)

Göngyölt csirkecomb filé, baconnal és sajttal töltve, grillezett paprikával, sült paradicsommal: 

 

- tejfölt, fetasajtot, fokhagymát, házi snidlinget összekevertem, ez lesz majd a grillezett paprika tölteléke

- csirkecomb filét fűszereztem (csirke fűszersó), szeletelt bacont és helyi termesztőtől vásárolt lilahagymás kecskesajtot tettem bele, fogpiszkáló segítségével összehajtottam, majd kívülről is fűszereztem

- félbevágott paradicsomot sóztam, olajoztam, reszelt sajttal megszórtam, majd megsütöttem "meleg szendvics" sütőben

- a göngyölt husit, és a paprikát grilleztem

 

Ha van kis terasz, vagy kert, termesszetek növényeket :)

img_1644.JPG

img_1646.JPG

img_1645.JPG

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfozunk.blog.hu/api/trackback/id/tr7312334589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása